lauantai 21. huhtikuuta 2012

mämäm



jeejee,oon ollu hirveen laiska päivittelee mitään. tai oikeestaan oon heränny aamulla, menny yheltä kouluun, oon kotona puol 6 aikaan, si siitä illaks menny johki kavereiden kaa istuu yms ja tullu takaisin 00-02 välillä ni eio paljoo jääny aikaa dataamisee.. :--D enmie ikinä suomessa mitää tehny, tosin tää on tokio. täällä on aina jotaki
uu naama ni ei pääse unohtuu

oon siis kai joka ilta istunu jossai joidenki tuttujen,kavereide,uusien tuttuje yms kanssa. kävin taas shinokubossa toista kertaa,se on toksun korealaine kaupunginosa aa se ruoka!! ja sen työpaikalla tutustuman junpein kaa, nii häröö ku se on mintun ex-työkaverin exä, en kestä:D mite voi maailmaki olla näin sisäsyntynen... tosin olin ekan viikon siinä luulossa et se oli homo. IHA OIKEESTI. sain jotenki sellasen ajatuksen päähäni sen ekan illan jälkee ku tutustuin niihi, si pam ahaha aijjaa..
ja se lupas järjestää miulle synttärit sillee et takahiro ja angie yms messii! koska 20w on täällä iso juttu kuitenki haha, mut si se sai tietää et se joutuu työmatkalle 18pv asti (b-day 17pv) ahah no, onha siinä si viikonloppu~ ja si sain kutsun ens su BBQ ja surffaa rannalle jee, no sielläki tapaa si uusia tyyppejä hhoh!

si oon hengannu tosi paljo jullen ja juuson kaa! juuso lähtee jo parin vk päästä suomee voi ei, juissukka on täällä enskuun loppuun asti jee! mut me lähtii esim pe shibuyaan vaa istuu asemalle ja juomaa, si lähettii ettii mestoja, eksymisen jälkee törmättii yhtee ryutaan joka oli kuttunu meidät johki pileisiin viime ke ku se nähtiin hacikolla... oli iha AA KOHTALOO ku törmättiin siihe randomisti, si päädyttiin jonnekki guest housiin kotipileisiin, ja se oli iha wombin yms isoje paikkojen vieressä. si joo aaaa en kestä:--D voi elämä,turmiollinen tokio


ärsyttää ku kännyssä ois kaikkia kuvia mut en tiiä mite saisin ne koneelle, no lataan jonku photobucket appsin siihe ehkä voin sillee siirtää ne nettii! mut ah suomikaveriitt tuitui♥ kertokaa aina mitä kuuluu jooko oon aina nii menossa etten ehi kysellä!

1 kommentti: